Hemmaträning

Det har väl inte undgått någon att jag älskar mina u-shapedbrädor mer än livet själv.
Idag blev det lite morgonträning av den enkla anledningen att jag hade sovmorgon och börjar jobba kl 11 (och att jag inte orkade gå till gymmet)
Det blev armhävningar på brädorna. Som jag tidigare sagt så behöver jag några vändor på mig för att komma igång. Resultatet blev 2,3,4,5,6,7,8,9,6,10 st vad blir det? 60 st. När jag skulle göra dom sista 10 ramlade jag av vid 6 och fick börja om, därav kom det in en extra 6a. Ju mer antalet ökade i seten desto mindre djupt kom jag(eh mindre djup? Dags att ta en svenskanurs eller), Asså det var faktiskt jobbigt!
Sen blev det 3 x 15 djupa benböj och 3 x 12 benböjshopp.
Jag hann inte så mycket mer. Det ska tydligen behöva ta sån förbaskad tid att klättra upp och ramla ner hela tiden (det är ju just det här med ner-ramlingen som man är bäst på). Fan vad jobbigt jag har det!

20130501-095004.jpg

20130501-095107.jpg
Längtade tillbaka lite till Kina, så kinakoppen och te blev en bra sportdryck

20130501-095219.jpg